søndag 14. april 2013

Bits and pieces






 
 

 
Små glimt fra huset i helgen.
 Nå er det like før det er snøfritt i hagen, vi krysser fingrene for at det ikke kommer mer snø nå....
 I helgen har vi åpnet opp vinterhagen. Det er mye rot som hoper seg opp der gjennom vinteren så nå er det vårryddig både der og i kjelleren. Godt for sjelen:O)
 
I går hadde vi strålende sol og temperatur oppe i 10 grader. 
Skikkelig deilig å ta ut den første hagestolen og sette seg ned med kaffe og en god bok i sola. Fikk til og med satt ned løker jeg har samlet opp gjennom vinteren.
 
Våren er herved igang!
 


2 kommentarer:

  1. Fine bilder:) Ja, jeg liker også våren, selv om jeg ikke liker hagearbeid;) Og rydding, DET er godt for sjelen det:)
    Trine:)

    SvarSlett
  2. Jeg er aldeles imponert over bloggen din. Besøk gjerne bloggen = ) =) Eg blogger litt om tapet Dessverre er ikke nettsiden så god som din :/

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...