mandag 12. juli 2010

Rett før jeg dro på ferie fikk jeg en award fra den utrolig kreative Med et lekent sinn. Kjempekjekt!Når man får awarden er det 3 ting som må gjøres:
1. Linke til den man fikk den fra.
2. Fortelle 7 ting om seg selv.
3. Gi den videre til 7 stykker.


7 ting om Tuppelure:

1. Jeg jobber som sykepleier på medisinsk sengepost på et sykehus. Er veldig glad i jobben min som jeg føler gir meg mye. Jobber primært med utredning av eldre med demens eller som har fått en funksjonssvikt av andre årsaker og ikke lengre klarer seg hjemme.

2. Jeg er alltid med på et spill eller en konkurranse. En kveld med gode venner, brettspill og en godteskål er supert.


3. Jeg elsker å være hjemme, har alltid noe å finne på og synes at tiden aldri strekker til.
4. Jeg kan gjerne være oppe til langt på natt, da er jeg gjerne i god driv. Likevel liker jeg å stå opp tidlig for å få mest mulig ut av dagen.

5. Liker å se film. Sluker det aller meste, men liker best drama, historie og spenning/grøss.

6. Favorittdagen min er fredag. En perfekt fredag består av husvask, helgehandel, god mat og kos foran TVen med unger og mann.
7. Elsker blomster og hage. Jobber med å utvikle grøne fingre. Har ikke vært helt heldig så lang men håper og tror det kommer seg etterhvert.
Da sender jeg Beautiful Blogger Awarden videre til disse flotte bloggerne:






Tar dere imot?
Da jeg kom hjem fra ferie lå det en pakke og ventet. Jeg vant give awayen til Hustadhuset og fikk denne superfine vimpelrekka. Tuppelurejenta ville så gjerne ha den på rommet sitt, og det fikk hun selvfølgelig.

Tusen takk Brita.

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Tusen, tusen takk for koselig hilsen og award!! Så gøy! Flott blogg du har med et veldig fint navn. Gleder meg til å følge deg videre.
    Fortsatt god sommer:)

    Hilsen Lill

    SvarSlett
  2. HEi!
    Tusen takk for hyggelige kommentarer inne hos meg. Jeg blir så glad!
    Deilig ferie dere har vært på. Skikkelig syden stemning med sol, bading og familielykke.
    Kjempe fint og lese mer om deg, gøy at du tok utfordringen. :D Alltid litt spennende å bli "bedre kjent" med menneskene bak bloggingen.
    Lykke til med vanlige dager igjen, nå er den første ferieturen min ferdig og.

    Ha fine dager vider,
    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award! Den tok du så absolutt bra, og det var hyggelig å få vite mer om deg. :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for award, det varmar! :)

    Ynskjer deg ei fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Amazing at du har akkurat den samme lampa så meg bare at mi e blå!

    Måtte barra sei det :o)

    Jobbe me award nå, tusner på takk ♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...