fredag 2. juli 2010

Fant denne søte lampen på bruktbutikken. Synes den er fantastisk søt. Har sett den på en annen blogg i turkis men husker ikke hvilken blogg det var.

Den store lampen i klart glass skal jeg ha over arbeidskroken min i kjelleren.

Fant gamle gardiner med firkløver på og barnesengetøy med små blomster, akkurat slik som jeg hadde selvsom liten. Herlig, herlig! Fnt også en tallerkenhylle og en 70-talls stålampe. Har tenkt å lage et før og etter innlegg med de senere.
Sydde en pute til J. Traktoren er fra hans gamle T-skjorte, det andre er IKEA og bruktstoff. Han ble kjempefornøyd når han kom hjem fra hytta, spesielt likte han firkløverne.

Han er morsom sånn, blir veldig glad for slike små ting. Å kjøpe klær til han er en fryd, da blir han hoppende glad. Og får han myke pakker på julaften må det taes på i en fei. Godgutten!

Det var superdeilig å få alle hjem på onsdag. Jeg hadde laget muffins og vi koste oss sammen foran peisen på kvelden.
Det aller beste med å være alene er å gleden over å være sammen igjen.

Når lakker det mot siste ferieuke. Frontveggen på huset er nå ferdigmalt, hjelpes for et arbeid. Har vært helt utslitt de siste dagene.
Men nå kommer endelig belønningen! På lørdag kveld reiser vi til sydligere strøk. Været her har vært elendig så langt så nå gleder vi oss til å nyte en uke med varme og sol.
Ha en fortsatt god sommer!

3 kommentarer:

  1. Visste jeg hadde sett den lampen et eller annet sted i turkis jeg også, og det var her:
    http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/06/et-funn-spr-du-meg.html

    Den er tøff ja. :)
    Stilig pute! Den likte jeg, og det tror jeg vel herremannen som fikk den gjør også. :)

    Dere er flinke som er så godt i gang med malingen. Her er jeg litt for virrevapp til å fortsette med de tingene som må gjøres, og setter ofte i gang nye små..

    Ønsker dere en riktig god tur til solen og freden! :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Søt lampe! Fine firkløvere! Dem likte jeg godt.
    Fordi bloggen din sprer glede, er passe personlig og inspirerende ligger en Beautiful Blogger award til deg, inne hos meg. Du er en beautiful Blogger! Ha deilige dager med familien i sola.

    God sommer!

    Mvh Mumsi - Med et lekent sinn

    SvarSlett
  3. Åhh en award til meg! Så glad jeg ble nå Mumsi!

    Skal forsøke å få til et innlegg før vi reiser i morgen, hvis ikke vet du hvorfor.

    Tihi!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...