lørdag 21. mai 2011

Nytt gammelt




Tuppeluremannen har hjulpet onkelen sin å flytte og vi har i gjengjeld fått et gammelt bridgebord og 4 gamle stoler. De hører ikke opprinnelig sammen og blir nok plasser rundt i huset.


Tuppelurejenta ville gjerne ha en på rommet sitt og den ene er allerede trekt om med lilla stoff fra Stoff og stil. Jeg har prøvd å tilby henne å male stolen, til og med med lilla, men hun liker den gamle trefargen sier hun....helt ulikt sin mor.




Bordet er foreløpig plassert i spisestua, som var bibliotek da svigers bodde her. Derfor de innebygde bokhyllene, som forsåvidt er flotte men Gud som jeg gleder meg til å få malt de.....!!!! Hvite fine hyller hadde gjort rommet så mye koseligere og ryddigere.



J plukket fine gule blomster til meg ute på Turorientering i dag. Ungene synes det er kjempegøy å finne poster i skogen, og det samme synes mor.


Det ble også litt tid til sying i ettermiddag og 3 puter er lagt ut i Epla butikken min.


Oj! Alle putene er solgt jo! Her er det bare å sy videre, jippi!


Ha en fin søndag!

2 kommentarer:

  1. Så heldige som arvet så fine møbler!

    SvarSlett
  2. Få flotte møbler dere har vært så heldige å få.

    Jeg synes faktisk det er flott at de yngre liker noe av det gamle. Rent personlig synes jeg det enkelte ganger kan gå inflasjon i hvitt. Stolen ble kjempelekker og stilig til det hvite skrivebordet.

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...