tirsdag 5. oktober 2010

Høstblomster


Da har erteblomstene bestemt seg for å begynne å blomstre....hmmmm...

Kanskje litt sent tenker jeg, men det er jo fint å kunne ta inn litt vakre blomster nå når det er blitt høst også. De har fått plass i en ny Rice vase fra Nettpynt.

En fin ugle har også flyttet inn på kjøkkenet. Ved siden av står min lille beholdning med høstet lavendel. Lavendelposer skal det bli i høst.



Jeg har lånt med hjem knotter til skuffene på kjøkkenhylla. Klarer ikke å bestemme meg hvilken jeg liker best.
Hva synes du?

6 kommentarer:

  1. Erteblomster er så søte blomster :) Koselig å ha noe å plukke inn ennå ja , begynner å bli litt tynt i rekkene her hjemme . Men rosene er fine ennå ;) Kjempefine knotter ( kremmerhuset ? )Kommer ann på hvilken tapet du valgte , vanskelig .. turkis og gul ;)Alle var fine Tuppelure :) Er skikkelig nyskjerrig på kjøkkenet deres jeg nå altså ;) :)

    Ha en super dag i morgen :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  2. Ahh så fin vase! Me like!
    Vanskelig å bestemme seg ja, alle knottene var søte!

    SvarSlett
  3. Så fine blomster. Vi har lagt ned hagen for året.. trodde vi. Jammen karrer det seg opp både valmuer og ringblomster enda. Knottene var fine alle sammen, jeg likte den gule. Men er svak for prikker også... Jeg sier som mamma: "Alle disse valgene man har nå til dags. Det er alt for mye!"

    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine kommentarer dere! Tapetet er ennå ikke valgt. det er litt stillstand på kjøkkenfronten, tida strekker ikke til!!!
    Helt enig med moren din Tevanga, det blir for mange valg.
    Den gule er laget slik at den ike ødelegger det den er skrudd på, da blir Tuppeluremannen glad. Så den er nok en liten favoritt.

    SvarSlett
  5. Åh, knotter er vanskelig å velge! Det er jo så mange fine der ute! Men ja, det er sikkert greit at de matcher tapeten som du også må velge:) thi-hi:)

    Jeg har også tenk å lage lavendelposer i høst! Nå er jeg spent på hvordan du kommer til å lage de!

    Ha em fin dag:)

    SvarSlett
  6. Hei hei.

    Tusen takk for kommentar :O) blir kjempe glad.

    Så mye fint, vasen og uglen (har make) er kjempekule..
    Alle knottene er fine, du kan kanskje ha alle ulike, så slipper du å velge. *fnis*

    Flott blogg, jeg har flyttet inn og lagt deg til hos meg..

    Ha en finfin kveld.

    Klem Linda.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...