onsdag 3. november 2010

Tapetet mitt!

Se på den fine årsplanleggereb fra Paulo Coehlo. Den har masse herlige farger og bilder, fine sitat og livsvisdom fra bøkene hans. Også er det masse plass til å skrive hver dag. Gleder meg til å ta fatt på det nye året med denne godsaken i veska.
Her den det fine tapettet mitt fra Retrovilla. I kveld har vi hengt den opp på en liten vegg på kjøkkenet. Det ble kjempefint, men det vises litt at den er gammel, litt flekker også lukter den gammelt. Men vi er SÅÅ fornøyde. Også er det faktisk Tuppeluremannen som har plukket den ut...nice!
Skal få blogget resultatet etterhvert men det er litt småtteri rundt som må ordnes først.

Tå skåler fra House Doctor ble med hjem fra Grønlykke.
Skulle gjerne hatt de i større, helst en stor mugge men det var den koffertvekta da...
Denne lille Sleich figuren kunne jeg ikke motstå. Jeg elsker Sleich, skulle gjerne sett at ungene hadde samme entusiasmen men siden de ikke har det så kjøper jeg til meg selv. Denne tassen passer jo godt inn til jul og....
Lørdag skal Tuppelurejenta feire 9-årsdag. Da blir det 14 unger i klatreveggen...yiha!
Så blir det pizzasnurrer, banankake og sjokoladekake med skøytebane og snømenn... Skulle gjerne hatt en god plan for den siste der...
Det blir nok litt eksperimentering i morgen kveld:O)
Ha en strålende fredag i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...