søndag 12. september 2010

En smakebit...

Må bare vise litt av prosjekt kjøkken igjen. Hylla jeg kjøpte på Fretex i sommer har fått samme farge som innredningen skal få. Hadde jo opprinnelig tenkt den skulle bli mintgrønn men med blå vegger så falt jeg tilbake på gode gamle hvitt.... Kjedelig?
Det er iallefall deilig å se at noen ting blir ferdig, sette ting i hyller og nyte synet av lyse vegger og deilig hvitt tak.
Gleder meg til å kjøpe fine knotter til hylla, de skal iallefall få farge!
Slik ser skapdørene ut etter to strøk. De ser fine og blanke ut, men ved nærmere ettersyn har det lagt seg veldig mye støv i malingen. Så pussing og at nytt strøk må til.
Vi har vært på Aure i 30-års lag i helga. Ingen maling, bare masse kos, god mat og hyggelig selskap i naturskjønne omgivelser. Så nå er batteriene ladet for en ny uke:O)

Ha en fin uke alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Dette ser veldig lovende ut Tuppelure :) Syns ikke det er kjedelig med hvitt, da kan du jo bruke farger i det andre som skal inn ;)Koselig å dra bort fra oppussing for en stund da :)

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  2. Enig med Skjerstad! Hvitt som basis er genialt. Personlig greier jeg ikke helhvite hjem, og da mener jeg når ALT er hvitt. Tror kjøkkenet ditt blir veldig fint, artig å følge prosessen underveis :-)

    Cobratelefonen min har ledningen intakt, men ikke kontakten. Det skal vel være mulig å bruke sånne telefoner den dag i dag?? Tror jeg da. Hadde vært artig om dere hadde fått det til ihvertfall.

    Tevanga

    SvarSlett
  3. Du maler og maler, og det blir så lyst og flott. :)
    Skjønner godt du bruker hvitt som base jeg, for fargede møbler kan man så lett gå lei igjen. Lurer selv på å male kommoden i gangen i en turkisfarge, men det er jammen ikke lett å få rett tone. Det skal jo være en fryd å hvile øynene på den, og ikke et irritasjonsmoment fordi man valgte feil farge eller tone.
    Nei det blir ikke kjedelig med det lyse, men heller en god bakgrunn og base for fargede tilbehør. :)

    God tirsdag!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...