torsdag 12. august 2010

Fire fine funn

Se på denne herligheten av en duk som jeg fant på gjenbruken. Selv om synes de ofte har litt stive priser der fikk jeg denne til den nette pris av 15 kroner. Rammen ga jeg hele 5 kroner for. Nå ligger rammen klar til å få en kledelig ny farge med hobbymaling. Synes detaljene i hjørnene var veldig søte.

Fant også dette bildet til 10 kroner. Har lenge tenkt at jeg skulle hatt noen plansjer på gjestedoen så jeg ble evldig glad da jeg fant dette. Hvis noen vet hvor man kan finne flere lignende bilder tas tips imot med takk :O)
Litt dårlig bilde men dette speilet fant jeg på en bruktbutikk for et par år siden. Det var da lyseblått med gulldetaljer. Nå er det malt med svart begalakk og gjør seg svært så godt på gjestedoen.
Denne søte boksen (full av spindelvev) til 30 kroner fikk også være med hjem på Solbaktun. Synes jeg har gjort noen små kupp.
Og til slutt fargeglade klesklyper fra ICA Maxi. Gjør klesvasken litt gladere.

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. JA !! Herlig å se at flere er som meg ;) Vi elsker gjennbruken :) Billig og kult ;) Søt ramme !

    Klem fra Skjerstad

    SvarSlett
  2. "Viktig melding"!:

    Eg invitere te BLOGGTREFF (på kort varsel)! ;o)

    Hadde vore sååå gøy om me kunne fått te å treffast!!!

    Spre budskapet :o)

    http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/08/bloggtreff-pa-kort-varsel.html

    Og ja, superflotte kupp!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...