søndag 15. august 2010

Søndagsstemning...

Så er det igjen søndag. Snart hverdag igjen og da er det godt å kose seg med levende lys og nyte helgens bruktfunn.
Det lilla fatet er superskjønt! Fikk det for 25 kroner hos en gammel brukthandler på Tornes. Den butikken er så stappende full av gamle ting! Kunne sikkert brukt en hel dag der inne!

Andre etasje var stappende full av gamle møbler, alt stablet oppå hverandre så man må ha god tid for å lete og frem de rette tingene.
Det ble et par kakebokser i tillegg til fatet, mer ble det ikke tid til siden Lillemann var luta lei og bare ville UT! I tillegg holdt han på å ta knekken på en gammel kabriolet lekebil der så det var best å komme seg ut før det ble dyrt....
Skal vise kakeboksene en annen dag.Denne lille tassen fant vi i på NSM, han var så liten og søt at han fikk bli med hjem sammen med sølvlysestaken til venstre på brettet.

Ha en fin uke alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Hei du!
    Så trivelig det var her inne hos deg! Jeg dro kjensel på det lilla brettet ditt - jeg har et helt make, bare i ulike rosafarger. Et loppisfunn, selvsagt! Mitt står på kjøkkenet og samler olje og krydder og forskjellig skrot som jeg må ha fremme. Leste nemlig et sted at å samle rotet gir et ryddig inntrykk - og det har jeg bestemt meg for å tro på!

    Legger meg til som følger her hos deg, og titter innom igjen! Ha fin kveld!

    SvarSlett
  2. Blei ikkje misunnelig på det fatet i det heile tatt eg...

    Aldeles nyyydelige fargar og mønster!! Blir du tilfeldigvis lei av det, så vett du kor du kan senda det... ;o)

    SvarSlett
  3. Å du tuppelure ;)Det fatet var helt herlig , å gjorde det seg så godt på den gule duken din ;)Jeg synes den lille tassen var veldig sjarmerende . La merke til den med en gang på det første bildet ;)Haha ser for meg lillemann inne på butikken ;)

    Ha ei fin arbeidsuke :)

    SvarSlett
  4. Det va flotte bruktfunn og fin søndagssteming! :-)

    SvarSlett
  5. Me overtar forresten huset vårt i slutten av november, forhåpentligvis. Eg krysse ihvertfall fingrane for at me e inne før jul!

    SvarSlett
  6. SV:Bare hyggelig Tuppelure :) Vi er jo her inne for å inspirere hverandre :)Ja det er en gammel lampe som står nede på gulvet , ved sofaen . Kanskje jeg blogger om den en dag ;)

    Takk for at du inspirerer meg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...