fredag 20. august 2010

God helg!

Når Skjerstad viste frem sin lille smilemann her visste jeg at vi skulle ha en liknende i hus. Og her er hun. Er de ikke søte sammen?



Her i huset forberedes det til fest i morgen. Hvert år inviterer Tuppeluremannen og jeg til Høstfest. Ideen er å samle bekjente og venner fra ulike hold som ikke nødvendigvis kjenner hverandre fra før.
Alle tar med en tapasrett hver og dette pleier bli kjempesuksess med masse god mat og god stemning.
Så i morgen røser det inn hele 36 gjester!
I går kveld var det sol og varmt, stoler og bord ble rigget til på terassen og vimpler hengt opp.
I dag regner det.....håper det bedrer seg til i morgen.
Heldigvis har vi en del av terassen under tak, men det kan nok bli ganske folksomt inne hvis det regner.
Også må det nevnes at vi har fått by vifte i hus. Det vil si at prosjekt "Nytt kjøkken" er igang. Over helga braker det løs med maling av tak, vegger og vindu. Nytt gulv skal på plass, nye benkeplater, all innredning skal males og få ny knotter.
Men er fortsatt litt usikker på farger. Jeg har insett at å male hele innredningen i mintgrønn kan jeg komme til å angre på. Og å male den gjør vi bare EN gang.
Så nå tenker jeg at det blir en mintgrønn fondvegg og kanskje mintgrønne fliser over vasken. Men jeg vil egentlig ikke ha hvite skap. Hva skal jeg da velge som passer over tid?
Noen som har noen lure ideer?

GOD HELG ALLE SAMMEN!

4 kommentarer:

  1. Så trivelig at du nevnte meg i bloggen din :) En glad start på helgen ;)Ja de er søte sammen !Håper dere får oppholdsvær på festen deres . Uansett så blir det sikkert trivelig :)Fine vimpler også :)

    Lykke til med festen og oppussinga ;)
    Og god helg !

    SvarSlett
  2. Håber vejret bliver godt. Rigtig god fest.
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  3. Takk for gode ønsker! Det funket for nå skinner sola igjen :O)

    SvarSlett
  4. Kosa dåkke masse med fest i mårå jammen, hørres dritbra ut :o)

    Blir spennande å sjå resultatet av oppussinga.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...