fredag 13. august 2010

Fra loftet....

Endelig har jeg danglet meg til å hente ned det gamle sybordet fra loftet. Tror det har tilhørt min svigermors mor og bordet er supert! Det har en kurvskuff, en skuff med små rom og en hylle nederst. Bordplaten er ganske slitt så den må lakkes eller muligens tapetseres...?


Inni lå det uferdige broderier, broderingstråd, trådsneller og MASSE nåler. Får ikke snudd bildene her.

Skuffen hadde til og med en liten nålepute. Jeg plukket en hel haug nåler ut av den og hadde på nytt stoff fra Panduro.
Heglingen min har flyttet inn i kurvskuffen

Nå skal jeg fordype meg i boken "Barn igjen" som kom i posten i dag. den virker helt super. På tide å få brukt noe av alt stoffet jeg har hamstret.

God helg!

5 kommentarer:

  1. Hei :)
    Hvilken skatt du har hentet ned fra loftet ;)
    Den får du sikkert mye glede av fremover , du som er så flink å hekle :)

    Ønsker deg en fin lørdag og ei trivelig helg :)

    SvarSlett
  2. Oi, den var flott!
    Takk for fin kommentar inne hos meg. Jo regnjakken har jeg kjøpt på et loppemarked... Hehe. Jeg kjøper alltid fine regnjakker når jeg kommer over det (det samme md gummistøvler) fordi det er så vanskelig å finne noe jeg liker, og her i denne byen trengs regntøy.
    Kos deg med symaskinen!

    SvarSlett
  3. Sååå kult med sybord!!!
    Har aldri sett lignande, og blei kjempemisunnelig :o)

    E det hexagonbegynnelse eg ser nede i korga der? Blei med deg og? :o)

    Og ja, du kan gleda deg te "Prost Gotvins Geometri"! Så kjekt å finna andre så har oppdaga og sette pris på denna fantastiske forfattaren :o)

    SvarSlett
  4. Olala så fin blogg:) La meg som følger!

    Legospillet var urolig artig. Anbefalles!!Et spill for hele familien!!

    Klemmer til deg

    SvarSlett
  5. Ja, tenk at eg sku værr så heldig å vinna!

    Utrolig kor glad en kan bli for nåke sånt, at eg trur jammen meg eg må laga ein giveaway te snart. E ikkje tull at "den største gleda ein kan ha, e å gjera andre glad" :o)

    Og trur faktisk eg hadde anbefalt å rekke opp de siste omgangene på hexagonene ja, unntatt ein av de, for det e jo begynnelsen på ein måte... :o)
    Hvis ikkje du har lagt maaange da! Då finne du nok sikkert ein aen lur måte å føye de sammen på ;o) Lykke te!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...