fredag 27. august 2010

Så var det plutselig gått en uke siden siste innlegg. Det tar tid å komme seg etter en fest...hehe. Neida det er bare hverdagsrushet som har inhentet meg, så all blogging båse skriving og lesing har blitt nedprioritert. Ser at det er mange som må ta seg en pause her i Blogglandia akkurat nå.
I dag er det regnvær og J er hjemme med vond hals og hoste. Da er det godt å kose seg på sofaen med film, LEGO, eventyrsjokolade og saft.

Her koser Tuppelurejenta seg på kjøkkenet en ettermiddag i sin nye Onepiece. Nå er det endelig (etter hennes mening) blitt kjølig nok til å bruke den uten å se ut som en kokt hummer.

Må bare vise dere et lite snapshot fra forrige helgs tapasfest. SÅ mye god mat, folk blir mer og mer kreative for hvert år..mmmmm

Retrostoffer og retrotapeter fra Kasparas Regnbue har akkurat ankommet Solbaktun. De er superherlige og jeg gleder meg til jeg får tid til å kose meg med de :O)
Men akkurat nå er det kjøkken som skal prioriteres. Det er nå ribbet for ting og alle lister er tatt ned. Skikkelig trivelig..... Helgas mål er få grunnet, sparklet og malt taket, og muligens fått et strøk med tapetlim på veggene.
Vi har strietapeter i nesten alle rom og da bruker vi tapetlim som grunning slik at tapetet ikke suger maling. Smart og effektivt!!

GOD HELG!

5 kommentarer:

  1. Blei sulten nå når eg såg det flotta tapasbordet, yummi!!!

    Og flott pakke fra Kaspara ser eg!
    Glede meg te å sjå kjøkkenet, og ka gult du har spraylakkert! Jepp, nyfrelst spraylakkerer her ;o)

    SvarSlett
  2. Jeg får vann i munnen :) Herlig med tapas :)Fine stoffer og tapet :) Blir artig å se hvor du skal ha tapeten hen :) Gleder meg til å se kjøkkenet ditt :)Du.. den lampa di likte jeg veldig godt ;)

    Ønsker deg en kjempefin helg :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så koselig at du tittet innom på bloggen min. Nå har jeg sittet lenge og kost meg med din blogg. Masse fine prosjekter, bruktkupp og koselige bilder å finne her! Likte spesielt godt den tøffe lampeskjermen, og selvsagt de nydelige retrostoffene. Vil gjerne melde meg på som følger, men får bare en melding om at google ikke kan behandle forespørselen min. Jeg får titte innom igjen litt senere og se om det ordner seg :-)

    Ha en fortsatt god natt. Hilsen natterangler Tevanga.

    SvarSlett
  5. I don´t speak your language , in English I can say that these is a very happy blog , full of colour and life , congratulations I enjoy it very much . From Buenos Aires, Bolmara.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...