fredag 4. juni 2010

Ned med gardinene

Våknet i dag uten energi til noe som helst. Fredag og seinavkt er ikke særlig inspirerende. Det blir liksom ikke noen helgefølelse.
Mens jeg inntok morgenkaffen kikket jeg inn på noen av bloggene jeg følger og PANG! Der kom energien. Blir så utrolig inspirert av alle disse nydelige hjemmene.

Nå er tusen små rydde-/vaske-/flytteprosjekt igang og tiden holder på å løpe fra meg før jeg må på jobb. Men jeg har iallefall tatt ned gardinen på stua. Er så lei de beige tunge gardinene og føler for å få mer lys inn.

Det ble iallefall lysere! Vet ikke helt om jeg bare skal beholde det slik eller om det må opp noe annet. Men de svarte gardinstengene må iallefall bort.
Er skikkelig lei den grønne sofaen og stolen. De fulgte med huset og er god å sitte i men fargen er ikke helt min stil. Grønn med lysgule kanter.... Lurer på å bestille et trekk eller sy et.

1 kommentar:

  1. Ja der ser man hvor lite som skal til for å få en hyggelig endring. :)

    Nå har jeg lest meg gjennom flere av bloggene dine. Liker meg her inne hos deg jeg, så nå fikk du en følger til. :)

    Velkommen inn til en titt hos meg også om du vil. Jeg er nyfrelst nykommer selv. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...