tirsdag 8. juni 2010

Nok en nydelig dag (i går)






Herlige små blomster som tittet frem under skvaldrekålen.





Fant noen jorbærplanter på grusgangen som forhåpentlig kan bære frukter på bedre egnet sted. Litt dovne nå men de kommer seg kanskje....












Herlige funn fra FRETEX. Heklede brikker og grytekluter og stoff med romantiske border. Gryteklutene skal i dukkestua og stoffet skal brukes til et skjørt til jentungen.







I går kveld kom mannen min hjem fra en liten jobbtur. Han hadde da vært innom og Ikea med liste over stoff jeg ønsket meg. Snill som han er så hadde han stått der i stoffavdelingen og målt, klippet og veid det beste han kunne mens kolleagen lattermildt fulgte med. Kan levende se det for meg... Han er verdens snilleste mann!
Det var veldig utsolgt for stoffer så han hadde improvisert etter beste evne
og med på kjøpet ble det hagelykter, espalier og nye bladkassetter. Liker så godt de hvite til Ikea for de kan ungen pynte på selv.


1 kommentar:

  1. Så heldig at mannen var lydig og drog innom IKEA..
    Skulle ynskje dei kom nærmare!
    Så koseleg ein blogg du har!
    PS: No må eg nyte sola, for i morgon skal det regne..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...