onsdag 2. juni 2010

Det spirer og gror







Til min store gled så spirer og gror det i hagen om dagen. Hele to knopper har jeg funnet på peonen jeg satt ned i fjor. Litt mer puslete er den med den bakerste. Den ene er kjøpt på Plantasjen i fjor, den andre er flyttet fra et annet sted i hagen men ikke godt å si hvem som er hvem. Hagen var i gamledager full av peoner.

Clematisen her satt jeg ned for 2 år siden men uten at noe vokste frem. Nå har den plutselig våknet til liv igjen. Heldig at jeg lot pinner og merking stå.















Bestefars gamle verktøyskasse har fått hjul på seg i dag og skal nå trå til som lekekasse i hagestua.



Og vimplene har kommet på plass i dukkestua.
Da skal jeg løpe opp og vaske soverom og re senger før jentungen kommer hjem fra skolen. Da skal vi til byen og kjøpe sommerklær før det skal være sommeravslutning på skolen i kveld med grilling.
Og DER hørte jeg den første regndråpen mot ruta....
Her er vimplene på plass i dukkestua.Ikke så verst om jeg må si det selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...